Pagina's

maandag 3 september 2012

Game haul!

Hi!

Afgelopen zaterdag opende de Gamemania zijn 100e filiaal. Om dat te vieren hadden ze verschillende acties, onder andere 3 used games voor 20 euro (de games moesten dan wel maximaal 15 euro kosten), en used games met 20% korting. Deze acties waren alleen geldig op zaterdag 1 september.

Mijn broertje en ik besloten naar de Gamemania in Utrecht te gaan, en kwamen met deze games thuis:

- Red Dead Revolver is de 'voorloper' van Red Dead Redemption, en mijn broertje kon hem niet laten liggen!
- Sonic Unleashed is een game die ik al wil hebben sinds de release (2008 xD) en nu heb ik hem dan eindelijk. Maar weer eens mijn Playstation 2 afstoffen..

- Darksiders had ik al eerder gekocht, dus niet met deze actie. Mijn vriend was zo enthousiast over deze serie, dat ik erg benieuwd was, en hij kostte maar een tientje!
- Gears of war 2, deze heeft mijn broertje gekocht. Ik weet niet of het echt wat voor mij is, misschien geef ik het wel een keer een kans. :)

- Kane & Lynch 1 en 2 heb ik gekocht. Was al een tijdje benieuwd naar deze serie, en zag ze beiden liggen. 

Mass Effect 1 & 2 heeft mijn broertje gekocht. Ben op zich ook wel nieuwsgierig naar deze games, dus wie weet ga ik ze ooit spelen.

Onze game verzameling is weer met een hoop games uitgebreid! Heb het helaas erg druk met stage, maar kan 's avonds misschien wel wat uurtjes gamen af en toe. :)

xoxo!