Pagina's

zaterdag 29 december 2012

[GESLOTEN~!!] Giveaway! ★ ★

Het is dan eindelijk tijd voor mijn allereerste giveaway~! Jeej :D Deze giveaway geef ik om te vieren dat ik mijn blog een beetje nieuw leven in heb geblazen hehe. Benieuwd wat ik allemaal weg geef, en wat je daar voor moet doen?


Dit geef ik weg:

- Glow in the dark Lucky Stars strookjes
- Portemonneetje met konijntje
- Spiegeltje met een katje erop
- Puntenslijper in de vorm van een koekje
- Essence Colour & Go 106 Free Hugs 

Detailfoto's:





Nu het belangrijkste natuurlijk:

Wat moet je doen om kans te maken?  ♥ 
-Een reactie achterlaten met een geldig e-mailadres waarin je zegt dat je meedoet, en wat je van onderstaand hebt gedaan. Dus meld het ook als je iets van de extra kansen hebt gedaan. :3
- Deze blog volgen via Google Friend Connect of Bloglovin'. Als je me volgt met GFC, zet dan ook je GFC naam in je reactie, zodat ik weet wie wie is. :)
- En als je me volgt op Bloglovin' deze post liken

★ Extra kansen~!! ★ 
+1 - Mij volgen via Twitterhttps://twitter.com/LemonyXO
+1 - Iets over mijn giveaway tweetten, met @LemonyXO erin, zodat ik het kan zien. 
+1 - Mij volgen op Instagramhttp://instagram.com/lemonyxo/

Jullie kunnen meedoen tot zaterdag 12 januari 2013 23.59. De winnaar bepaal ik door middel van een random generator en maak ik daarna bekend op mijn blog. 

Let op: zet alles wat je hebt gedaan om mee te doen in je reactie! Zo kan ik het goed nakijken. 

Heel veel succes iedereen!

Oja, ik was nog vergeten te melden dat deze giveaway alleen voor Nederland is. n.n'

xoxo~