Pagina's

donderdag 27 december 2012

Kerst cadeautjes en last buys!

En dan is kerst alweer voorbij helaas. Ik heb in ieder geval een erg leuke kerst gehad, en ik hoop jullie ook! Ik was allebei de dagen bij mijn vriend, eerste kerstdag hebben we gourmet en hadden we cadeautjes en tweede kerstdag hebben mijn vriend en ik lekker de hele dag in bed anime gekeken. :) 

Vandaag ben ik nog met een vriendin naar Almere gegaan om te shoppen, dus ik heb een hoop om te laten zien!



Ik begin eerst wel bij de kerst cadeautjes, want ben weer echt enorm verwend door mijn schoonouders. :) Sinds een maand of wat heb ik een Wii, maar had eigenlijk alleen Just Dance 4 er nog voor. Heb nu Mario Party 9 erbij en daar ben ik super blij mee! Het is heel anders dan voorgaande delen, dus ik ga dit vaak spelen denk ik. Ook heb ik een hoop lucky stars papier gehad :D

Ook heb ik een shampoo bar van Lush gehad! Heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar hij ruikt in ieder geval erg lekker. Ben ook erg benieuwd hoe hij werkt!

Tot slot heb ik nog twee lakjes gehad. De linker is een topcoat, maar dat komt op de foto niet zo goed uit. Hij heeft een beetje een holografisch effect, met blauwe glitters!

Vandaag ben ik dus wezen shoppen in Almere, en ben natuurlijk naar de nieuwe Primark gegaan. En het was drukkkk, niet normaal. We hebben denk ik wel 40 minuten in de rij voor de kassa gestaan, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Toen we aan het einde van de dag terug liepen naar het station stond er zelfs een hele rij voor het gebouw te wachten om naar binnen te mogen.. Anyway, dit heb ik vandaag gekocht!

Primark
Links een tshirt met een panter, vond hem wel wat hebben. Hij kostte 8 euro. Rechts een loshangend shirtje die ook een beetje doorschijnt. Je ziet het niet zo goed op de foto, maar er zit ook een borstzakje op. Dit truitje kostte 6 euro. 

Ook nog wat make-upjes en een panty gekocht. De panty ga ik denk met Oud&Nieuw dragen ^^ Naar de magnetische nagellak ben ik erg benieuwd, want heb nog nooit zoiets gebruikt. De nagellak kostte €2,50, de panty €3,50 en de liquid eyeliner €1,50. 

Berschka
Bij de Berschka heb ik dit truitje gehaald, ik vond hem erg schattig en wil af van al dat zwart en grijs in mijn kledingkast. :') Hij was maar 10 euro.

Overig
Verder heb ik nog Wario Ware Smooth Moves gekocht, een spel wat ik echt al zooo lang wil hebben! Ook heb ik een deck box gekocht, een roze. o.o Mijn vriend heeft me afgelopen weekend geleerd hoe je   (de basis) van het kaartspel Magic the Gathering speelt. Hij speelt het al 10 jaar. :) Nu ken ik dus alleen nog maar de basis, en heb eigenlijk ook nog niet echt kaarten (gebruik nu die van hem om te oefenen), dus heb stiekem nog niet zo veel aan een deck box, maar was weer eens enthousiast. :3 En hee, je moet ergens beginnen toch?

Oja voordat ik het vergeet, ik heb ook nog leuke dingetjes gekocht voor mijn giveaway! Ik had nog beloofd een giveaway te houden, en die komt er dus aan, namelijk morgen al. :) Hou mijn blog dus in de gaten, en doe mee als je het leuk vindt! Ik zou het in ieder erg op prijs stellen n.n

xoxo!

1 opmerking:

Arletta zei

Oeh leukecadeautjes heb je gehad zeg :)! Xx