Pagina's

maandag 24 december 2012

Kerstige nagels - Deel 2

Een paar dagen geleden had ik een deel 1 met kerstige nagels geplaatst, en nu is het tijd voor deel 2! Morgen is het kerst, dus nog net op tijd. :) Ik hoop dat jullie er een beetje inspiratie uit kunnen halen. Ik heb in ieder geval mijn nagels nog niet gedaan, heb net druk in de keuken gestaan (alweer xD), en heb kerst cakepops voor morgen gemaakt. Maar ik ga zeker mijn nagels nog mooi lakken voor morgen. :3





Leuk is om aan de slag te gaan met tape., om bijvoorbeeld zoals op de foto een kerstboompje te maken. Ik gebruik hiervoor schilderstape, dat hecht zich niet heel sterk vast, maar wel genoeg. Zo scheur je niet de helft van je nagellak eraf, als je de tape eraf haalt. Ook vond ik nog leuke steentjes, doet het denk ik altijd wel goed met kerst. Erg leuk om bijvoorbeeld alleen op je ringvinger te doen. 

Ook kun je op verschillende manier aan de slag gaan met de 'tip' van je nagel. Links heb ik de bovenkant in glitters gedompeld, en rechts heb ik gebruik gemaakt van matte nagellak. Je kunt er voor kiezen om alleen de tip mat te doen en de rest niet, of andersom. 

Zoals ik in mijn vorige post al zei, denk ik met kerst aan glitters (voor op je nagels). Je hebt natuurlijk verschillende soorten glitternagellak waar je leuke creaties mee kunt maken, zoals bovenstaande. 

Fijne kerstdagen iedereen! (ik probeer morgen mijn kerst cakepops nog te showen! :D)

xoxo~