Pagina's

woensdag 13 maart 2013

Action aankopen + gekregen spulletjes~

Van de week liep ik met een vriendin in Hoog Catharijne (Utrecht) omdat we even naar de Kruidvat moesten. Opeens kijken we links, is daar ineens een Action! Omg, ik ga altijd naar de Action op de Amsterdamsestraatweg (vaak met mijn mama), maar nu kan ik gewoon naar die in de binnenstad! Ik heb meteen wat dingetjes gekocht. Ook heb ik van de week wat spulletjes gekregen van diezelfde vriendin, omdat zij ze niet (meer) gebruikt. Super lief!


Bij de Action heb ik vooral dingetjes gekocht om spullen in op te bergen. Ik word de laatste tijd alle troepjes om me heen een beetje zat, en wil dat netter opbergen. 

Twee pakjes met 'soy scents', in de geuren geranium en chocolade vanille. Ze waren €0,65 per stuk. 

Magnetische nagellak (€1,49) en een 8x4 deo (€1,22). Ik ben wel benieuwd naar die nagellak, en deo had ik gewoon weer nodig. :)

In deze grote opbergbox ga ik al mijn cosplay spullen bewaren, want die zitten nu allemaal in tassen. De box was niet eens zo duur, maar €2,99 en er kan 24 liter in. 

Twee opbergdingetjes, links is een mandje (€0,79) en rechts is rekje met twee niveaus (€1,19).

Groene thee met granaatappel (€0,69), waarvan ik hoop dat ie net zo lekker is als de 'echte' van Arizona en Kinder chocolade (€1,04).

Tot slot nog brievenbakken voor op mijn bureau. Deze zijn €1,12 per stuk. 

Ook heb ik dus nog wat spulletjes gehad van een vriendin van mij, Marjolein. Echt heel lief :)

Een hoop spulletjes die ik weer kan toevoegen aan mijn make-up verzameling haha. Ben er erg blij mee! :)

xoxo!