Pagina's

dinsdag 14 april 2009

Billie BOEM. >.<

Jaja Femke is vandaag jarig! Eindelijk 17 jaar. :'D Gefeliciteerd beste mattie. :D
Enne morgen is Felicia is morgen jarig. Zo'n koel cadeautje voor dr gekocht. Hihihi. Ik post morgen wel een plaatje ervan.


En um, ik was net op school voor een toneelvoorstelling, schooltoneel jwt. En het was like saai, haha maarja. Ik was met Femke en Monique, en Femke ofzo wilde naar de wc voor het begin van de voorstelling. En er is een trappetje naar beneden bij de wc's. Dus ik kwam op het geweldige idee om te gaan springen van het trappetje. Ga ik dus midden op het trappetje door mn enkel. Mja. FAIL. Keihard op mn bek. Was wel het leukste van de hele avond though.

Maargoed, ik wil een fotocamera. En me pa zou vandaag naar de Makro gaan om er heen te halen maar dat heeft ie niet gedaan. ;__; Oke, ik klink nu heel verwend maar ik betaal hem zelf okee?! x3 Ik wil deze:


Dan kan ik foto's maken en posten op dit blog. Lijkt me zo awesome. ^^ Alleen me pa moet nu even naar de Makro gaan hehe.

Mja ik ga nu naar bed, was weer eerste schooldag na tentamenweek. >.<
Baaai XOXO