Pagina's

maandag 13 april 2009

Things I bought lately on the web.

I think I'm gonna write my blog in Dutch, because thats easier for me. (:
Sorry voor mijn late post btw, ik had tentamenweek. D:


Um nou. ik heb sinds kort internetbankieren, jaja, ik ga ook met de tijd mee. Finally.
Dus meteen wat aankopen gedaan op internet. Met als resultaat dit:


Deze wilde ik al zoooo lang. Hij is van de Large en eigenlijk best duur. D:
Maarja ik vind hem zo awesome.




En Hello Kitty toetsenbordstickers van www.gabelina.nl. Zo cute.
Helaas loopt het niet echt goed in elkaar over, maar alsnog echt superlief.
Ik heb ook een paypal aangemaakt, dus binnenkort kan ik ook dingen van Ebay kopen enzo. :D
Geld overmaken duurt wel lang though, wel een paar dagen, en nu nog langer omdat het pasen is. Mja, lijkt me iig wel heel erg koel.
XOXO