Pagina's

woensdag 22 april 2009

Cooking Spongebob :D

Okee, ik geef het toe, ik vind Cooking Mama echt een geweldig spel. [DS versie] De verschillende gerechten, de variateit. Ik vind Cooking Mama 2 dan ook leuker dan CM1 omdat daar meer een doel in zit, koken voor vrienden. Ik was dan ook blij dat er weer een nieuw deel uitkwam, dit keer geen koken, maar tuinieren: Gardening Mama.


Maar wat een teleurstelling. Het is saai, steeds hetzelfde en er zit weer geen doel in! Ze zijn met dit deel een beetje teruggezakt op de eerste Cooking Mama en dat vind ik jammer. En het vreselijke Engrish van de ingesproken stemmen maakt het alleen nog maar erger. 'Look, a cabbage butterfry!' 'You did a gleat job!' Helaas, helaas.

Gisteren heb ik dus iets geweldigs gevonden: Spongebob Frantic Fry Cook! Het is een soort kruising tussen Spongebob en Cooking Mama. Kan het nog beter? Ik heb het maar heel even gespeeld, en ik denk dat het wel een erg leuk spel is. Daarbij komt ook dat je de moeilijksheidgraad in kan stellen, dus er zit ook nog enige uitdaging in.
En de quotes van Spongebob maken het helemaal af. xD Bijvoorbeeld bij de logo's bij het begin: 'Oh boy. Here it comes. This is my favourite part of the game, the logos.'
Geweldig. x3 Hier een paar shots van spel:


Maar nu ga ik weer even Spongebob Squarepants Frantic Fry Cook spelen hoor. :'D
XOXO