Pagina's

zaterdag 18 april 2009

WEEKEND!! 8D

Eindelijk, echt eindelijk staat mijn geld op mn paypal rekening. 2 dagen na de verwachte datum en 2 weken na mijn aanvraag. >.< K hoop dat het voortaan wat sneller gaat, want deze keer zat pasen er wel tussen enzo. Maarja, meteen wat gekocht op Ebay! :D


Gloomy Bear ketting =D Zo cuuute. Koste in totaal maar iets van 6 euro met de verzendkosten. Ik hoop dat ie snel binnenkomt =D

Enne natuurlijk de dagelijkse vage foto's van mijn vrienden xD Oke dit ga ik denk ik niet elke dag doen haha. xD Maargoed, hier een paar foto's:

Matthijs en andere mensen die Magic The Gathering spelen xD


Femke en Felicia en op de achtergrond Quinten. x3


Felicia and her precious.


Felicia en Quinten


Arjan 'de Denker'

En ojaa, gisteren was ik bij Niels en toen hebben we zo'n coole film gekeken, Sweeney Todd. Echt een geweldige film x3. Maarja, eigenlijk zijn alle films van Tim Burton geweldig. <33 Mijn favoriet blijft toch wel Corpse Bride.

Maarja, fijn weekend iedereen!
XOXO