Pagina's

dinsdag 28 april 2009

Tofu portemonnee <3

Vandaag ben ik uit verveling maar even langs wat webwinkels gegaan om te kijken of ze nog wat leuks hadden, mijn loon is namelijk net binnen. :D
Ook al wil ik niet al te veel geld uitgeven, want ik wil nog naar Chibicon.
Maar toen zag ik dit cute portemonneetje:



Zo cute. En hij was ook nog eens in de aanbieding, met de verzendkosten erbij kostte het ongeveer 7 euro. Ik heb hem trouwens van www.cutestuff.nl
En ze zijn zo snel! Iets voor 4 uur had ik de betaling overgemaakt en een paar uur later kreeg ik bericht dat hij was verzonden. Ben ik heel blij mee. =D K hoop dat hij morgen of vrijdag binnenkomt, het liefst morgen natuurlijk. ^^

Binnenkort wil ik op mijn blog beginnen met collections, en dat in een paar posts verdeeld. Ik ga dat doen over Hello Kitty, omdat ik ontzettend veel daarvan heb, en het lijkt me leuk om dat op mn blog te laten zien. So stay tuned. ^^

XOXO

1 opmerking:

Anoniem zei

No prob ^^
JE hebt een leuke blog :3 vandaar :D

Die Tofu portemonnee is zo Sexcy!! o_O
*aait*