Pagina's

zaterdag 2 mei 2009

Queensday en Green Day!

Afgelopen donderdag was het Koninginnedag! De dag begon goed, lekker weer.Mijn ouders stonden met oude troep hier in het park dus rond half 11 ging ik daar even langs. Heel veel oude [Diddl] spullen stonden er van mij ook bij, dus ik heb nog wat geld verdiend hehe. xD Mijn ouders hadden trouwens een heel leuk plekje uitgezocht: naast de mini-kinderboerderij. Wat ik trouwens echt dierenmishandeling vind; 20 dieren op een paar vierkante meter. Maarja, de kinderen vinden het leuk. Na een tijdje bij mijn ouders te hebben gestaan ging ik even de rest van de rommelmarkt bekijken.

Ik was op zoek naar een Pikachu rugzak [wil ik al heel lang] totdat ik een tas vond in de vorm van Spongebob. :D En Spongebob vind ik ook awesome, dus meteen gekocht. :D En raad eens, ik liep wat verder, en zie een Pikachu rugzak! Precies degene die ik wilde! ^^ De bandjes waren er helaas vanaf, maar inmiddels heeft mijn mama er nieuwe aangemaakt. :3 Ik zag ook nog een heel cute Poliwhirl knuffeltje en die heb ik voor Niels gekocht. =] Nog even wat te drinken gehaald met mijn broertje bij de AH en weer op het zeil gaan zitten bij mijn ouders. Tegenover ons zaten mensen met wat dagboekjes enzo, en toen zag ik een dagboekje van Tare Panda. :D Voor maar 50 cent! Ook meteen van mij natuurlijk, haha. xD Wist niet dat mensen hier zulke leuke spullen hadden :P
Hier wat foto's van de ochtend en mijn aankopen:

Pikachu en Spongebob rugtas.


Mijn moeder op de rommelmarkt. x']


Konijntjes op de dierenmishandeling boerderij.


Heel eng springkussen. o.O


Spongebob rugtas! :D


Tare Panda dagboekje.


Spongebob en Pikachu rugtas deel 2.

Rond 12 uur gingen we naar huis om even wat te eten want 's middags gingen we naar Woerden. :D Helaas hoorden we het slechte nieuws over de aanslag op de koningin en dat verpeste een beetje de feestsfeer. Alle vlaggen gingen ook halfstok en dat was echt geen leuk gezicht op een feestdag. Ik vind het echt verschrikkelijk wat er is gebeurd. Ondertussen is de dader ook al overleden, erg jammer vind ik dat, omdat hij nu niet meer verhoord kan worden.

Maargoed, we gingen toch naar Woerden. In Woerden moesten we even wachten op Niels en we gingen de stad/ het dorp in. Was wel gezellig, er was rommelmarkt, kermis, en optredens. We hebben ook even de boot bekeken van de ouders van Niels, en toevallig stond de vader van Niels erbij die de boot liet zien. =]
Rond 4 uur gingen we weer naar huis.
Wat foto's van deze middag en aankopen:

Pokémon kaart die ik heb gekocht. :P Dratini <3


Tja, dit zie je op de heen- en terugweg van Breukelen naar Woerden. :P


Aan het einde van de middag, het raakte weer een beetje uitgestorven.


Mijn moeder en broertje. x'D

Helaas was er 's avonds geen vuurwerk hier, wat elk jaar zo is. Het is natuurlijk wel logisch aangezien wat er gebeurd is. Toch wel jammer, want ik wilde er foto's van maken! x']

En nu geweldig nieuws: IK GA NAAR GREEN DAY 16 OKTOBER IN AHOY!! :D
De verkoop begon vandaag om 10 uur, en volgensmij is het alweer bijna uitverkocht. ;_;
Heb maar meteen een kaartje gekocht. Heb er echt superveel zin in, heb er bijna 4 jaar op gewacht. o__O

YAY! Hun album komt uit op 15 mei. Ik heb de eerste single al gehoord, 'Know your enemy' en ik vind hem awesome! Kijk hier om hem te zien: www.greenday.com

XOXO

1 opmerking:

fmmp zei

droppie! IK WIL OOK EEN KAARTJE
SHIT
HAD DAT EVEN GEZEGDDDDDDDDD