Pagina's

donderdag 21 mei 2009

Update van de afgelopen 1,5 week.

Nou het ergste is al achter de rug. Ik hoef nu nog maar 2 examens, en de eerste van die 2 is pas over een week. Ik heb nu dus gelukkig even tijd om te bloggen, voor de verandering. xD
Allereerst:
Een week geleden was de examenstunt bij ons op school. Het thema was carnaval, dus Femke en ik hadden de dag ervoor al wat ingeslagen: serpentinespray, jeweetwel van die bussen waar een soort draden uitkomen, en bloedcapsules. Eenmaal op school aangekomen stonden er iets van 6 springkussens en heel veel vlaggetjes. Zag er erg vrolijk uit allemaal. :D En we hebben trouwens echt lol gehad met die spuitbussen. :P
Mensen ondergespoten die aan kwamen fietsen, in een klas gespoten. xD
Die bloedcapsules had ik samen met Femke en Lester ingenomen maar alleen bij Lester werkte het een beetje goed. Bij mij was er heel weinig en Femke had niks. En het is echt goor, die smaak dan, geen aanrader haha.
Paar foto's van de stunt:

Bij een geile koe.



Sumoworstelaars.


Femke en de hal.

EN NOG BEDANKT VOOR DE SUIKERSPIN DAAN <3 haha. 'S Avonds was ook nog het examenfeest. Helaas was het feest niet zo super, mede dankzij vervelende jongetjes en dergelijke. Later op de avond toen we met een paar vrienden weg gingen van het feest kregen we ook nog gezeik met de politie, voor 'geluidsoverlast'. Een geslaagde avond dus, NOT. Jammer dat het zo moest gaan, maarja, had ook niet anders verwacht. :P Genoeg over het examen enzo, ik heb ondertussen ook weer wat gekocht, kon het niet laten. :'D Heb eigenlijk niet zo heel veel geld meer na aankoop van de Sims 3, maar zag een superlief topje op Marktplaats, roze met zwarte diamantjes erop. Heb hem ondertussen al binnen en even een foto ervan gemaakt:
Cute, heh? <3 Als laatste, gisteren kreeg ik de Power Unlimited en zag echt een vet gave game erin staan; The Path: A Short Horror Game.
Het gaat om een korte game, en je kan hem alleen downloaden vanaf de site van de makers, http://tale-of-tales.com/ThePath/buy.html
Hij kost maar 10 dollar, dus ongeveer 7 euro 60. Volgens de PU is het een soort sprookje [Roodkapje] en moet je je eigen keuzes maken. Erg tof lijkt het me. Denk ook zeker dat ik het ga kopen als ik mn loon weer heb. Meer informatie volgt dus. :D
Dit was het wel weer haha. x]

XOXO