Pagina's

zaterdag 31 oktober 2009

Emo meeting

Okay first of all, ik hou niet van meetings. Ik hou echt niet van meetings. Rondhuppelende, schreeuwende, elkaar bespringende (w)emo's, alsjeblieft zeg. En dan heb ik het nog niet over het zuipen en shit, wat ook nergens goed voor is. Maar okee, moeten ze verder lekker allemaal zelf weten, ik hou er alleen niet van. :3

Vandaag is er ook een meeting, die geloof ik al sinds vorig jaar vaststaat. Volgens de meeting hyve kwamen er 896 mensen op af. Ik en Niels zijn net even wezen kijken hoe dat eruit zag. Zo dus:







Haha. Verder hebben Niels en ik nog even gewinkeld, niet zo heel veel gekocht:


Hello Kitty BH. ^^


Dit kreeg ik bij de Burger King. Echt ranzig vreten trouwens daar, eet voortaan gewoon maar weer bij de McDonalds. :p


Een KitKat Chunky Peanutbutter. x3 Gekocht bij een snoepwinkeltje waar ze snoep en ander voedsel uit Amerika verkopen. Was nog best wel lekker. xD

Verder heb ik ook nog Pocky gekocht, want ik heb een bouwplaat gevonden op internet waarmee je een heel schattig doosje kan maken waar je je Pocky in kan stoppen. :3 Voor de mensen die het niet weten, dit is Pocky:


Helaas heb ik in Nederland alleen nog de chocolade variant gezien. :/

Mja ik ga nu lekker leren *kuch* , heb deze week tentamens. >.< Vorige week had ik trouwens de pabo taaltoets, en die heb ik gehaald! ^^

XOXO! <3

1 opmerking:

merel zei

die laatste foto van de emo meeting is leuk! :D