Pagina's

zondag 25 oktober 2009

Firstlook 2009!

Eindelijk een verslagje. x3

18 oktober: Firstlook.

Firstlook was in de Westergasfabriek in Amsterdam, en was daar ook nog nooit geweest. Daar bovenop reden er bijna geen treinen, want er waren werkzaamheden. Oftewel, we zouden 2 uur onderweg zijn. xD Gelukkig was de vader van Niels zo aardig om ons te brengen, echt superbedankt <3.

Daar aangekomen stond er een huuuge rij, maar het duurde niet heel erg lang voordat we aan de beurt waren. We kregen een rood polsbandje met Firstlook erop, en eindelijk konden we naar binnen. :p Er was een Free Record Shop kraam, en ik zag nog Kingdom Hearts 358/2 days liggen. DOWANT. Verder was er nog een kraam van acer, en toen gingen we naar de hoofdzaal.

De hoofdzaal was iets kleiner dan ik had verwacht, maar sowieso wel vet. Er waren stands van DJ Hero, Uncharted 2, een deel van COD xD, Brutal Legend, Fairytale Fights <333 en nog meer. Serieus, ik was meteen verslaafd aan Fairytale Fights. Je speelt met een poppetje, of 2 [ik speelde samen met Niels] en loopt door een soort sprookjesland. Het ziet er heel schattig uit, totdat er vijanden komen [kabouters enzo] en die kan je dan helemaal verrot slaan + bloed. xD Geweeeldig.

Verder hebben Niels en ik nog de nieuwe Mario gespeeld op de Wii met 2 andere mensen, die nu helemaal weer 2D is. Ook zijn we naar 2 Goodiehunts geweest, bij de eerste heb ik een Nintendo DS tas, Gamekings agenda en een spel [shooter] weten te bemachtigen. En bij de 2e een Wii zweetbandje, en dat jaar gratis Monster Energy! x3

Daar voor moest ik dit doen. xD Ik werd uit het publiek, op het podium getrokken door Boris [van Gamekings] met 2 andere jongens. We moesten omstebeurt een soort monsterschreeuw doen. Daarna werden we omstebeurt aangewezen en bij wie er het hardst werd geschreeuwd door het publiek, die won. Nja dat was ik dus. xD Vet cool. Helaas ben ik nog steeds niet gebeld door die mensen. :0 Ik had me 06 gegeven en ze zouden me afgelopen week bellen, maar hebben ze nog niet gedaan. Mjeh.

De terugweg was gelukkig niet zo heel dramatisch, ook al hou ik er niet zo van om 's avonds in Amsterdam te zijn. xD We hebben even wat gegeten bij de Mac [Oreo McFlurry <3] en toen op weg naar huis. =3

Foto's:

De 2 finalisten van de Guitar Hero contest. De linker had gewonnen.


Boothbabe >.<, Skate en Dennis [Gamekings] in een slangenprint legging. xD


De Westergasfabriek. x3


Fairytale Fights, huge poster. Let niet op dat hoofd rechts onderin. xD



Niels die Fairytale Fights speelt. [En probeert mijn poppetje te vermoorden terwijl ik een foto maak >:'D]


Blurry foto. :/ Zuurstokje die werd uitgedeeld bij de Fairytale Fights stand.


De cape van Dennis. En de reet van die boothbabe. xD

XOXO