Pagina's

donderdag 12 augustus 2010

Catrice & Essence Trend Edities vanaf september 2010

Hey all!

Ik vind het altijd erg leuk om de nieuwe trend edities van Catrice en Essence te bekijken. Er zit altijd wel wat leuks bij! Dit zijn de trend edities die begin september in de winkel komen te liggen:

Catrice 'Expect the Unexpected'


Oogschaduw duo's met 2 leuke bij elkaar passende kleurtjes. Prijs: €3.49



Nagellak, in 4 kleurtjes. Prijs: €2.49


Lippenstift in het paars, rood en roze. Prijs: €3.49


Leuke duo-eyeliners, bijpassend bij de oogschaduw-duo's. Prijs: €2.99


Tot slot een blush. Prijs: €3.49

Ik denk dat ik even ga kijken hoe gepigmenteerd de oogschaduw-duo's zijn. Als ik ze goed vind neem ik denk ik de roze mee. De nagellakjes vind ik meestal het leukst bij de trend edities, maar deze vind ik niet zoveel aan. Misschien de grijze.

Essence 'Denim wanted!'


Oogschaduw-duo's in roze-grijs, donkerblauw-wit, lichtblauw-zwart met glitter. Prijs: €2.49


Nagellak in roze, grijs, donkerblauw, lichtblauw en zwart met glitter. Prijs: €1.79


Gel eyeliner met een kwastje. Prijs: €2.49


Lipgloss in roze en doorzichtig (?) denk ik. Met een sleutelhangertje eraan! Prijs: €1.79


Blauw oogpotlood. Prijs: €1.29


Ook zitten er weer accessoires bij deze trend editie. 2 verschillende soorten patches en een armband. De patches kosten per stuk €1,99 en de armband €1,49.

Deze trendeditie vind ik erg origineel. De verpakkingen vind ik ook leuk! Sowieso wil ik de gelliner bekijken. Ben daar erg benieuwd naar! Verder vind ik de oogschaduw-duo roze-grijs erg leuk, maar wederom even kijken of hij goed pigmenteerd. De nagellakjes vind ik leuker dan bij Catrice. Vooral voor de roze en de lichtblauwe ga ik even kijken.

xoxo!

2 opmerkingen:

Floor / Marjolein zei

De Essence collectie vind ik echt gaaf! Ik wil de nagellak so baaad! En de gelliner ook :) Ik ben daar echt benieuwd naar! Ik vind die van Catrice alleen niet heel erg bijzonder...

Tare zei

Oeeh die Catrice grijze nagellak is <3 <3 <3