Pagina's

zondag 22 augustus 2010

Hello Kitty knuffel bij het Kruidvat + Gamescom!

Wie nog een hele grote Hello Kitty knuffel wilt, moet volgende week even naar het Kruidvat gaan. Ik zag namelijk dit in het krantje:



Ik werk bij het Kruidvat dus heb even gevraagd of ze hem morgen voor mij apart willen leggen, hehe. x3 Vind hem zo leuk! Wilde altijd al een grote Hello Kitty knuffel, maar bij de Bart Smit vind ik hem zo duur.

Afgelopen vrijdag ben ik trouwens voor Simsplanet2 (waar ik moderator ben) naar de Gamescom in Keulen geweest.
Daar heb ik een presentatie mogen bijwonen van het aankomende uitbreidingspakket De Sims 3 Na Middernacht en het stand alone spel De Sims Middeleeuwen.

Gisteren ben ik bijna de hele dag bezig geweest met verslagen te maken en vragen te beantwoorden van forumlezers. Die vragen had ik meegenomen naar de Gamescom.

Geïnteresseerd?
- Lees hier mijn review over de Sims 3 Na Middernacht.
- Lees hier de vragen en antwoorden over de Sims 3 Na Middernacht.
- Lees hier nieuwe leuke weetjes over de Sims Middeleeuwen.
- Lees hier de vragen en antwoorden van de Sims Middeleeuwen.
- Bekijk hier foto's van de Sims 3 op de Xbox360 (consoleversie) wat uitkomt in oktober 2010.

xoxo!