Pagina's

dinsdag 28 september 2010

Aanbiedingen deze week!

Hii!


Ik zag dit al op andere blogs staan, en ik vind het wel een heel leuk idee; de (interessante) aanbiedingen van de drogisterijen e.d. op een rijtje zetten. Zo heb je een handig overzicht, en ben je op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen!
Dit ben ik van plan elke week te doen, maar dan wel op maandag, is iets handiger. ;D Ik post de aanbiedingen van Kruidvat, Action en Etos. 



- Gratis Fa Douche Mystic Moments bij verschillende actieproducten.
- Hello Kitty spaarpot € 4,99
- 25% korting op het hele Zenner assortiment.
- 25% korting op Max Factor, Bruno Banani, Venus en Olaz + een gratis Zinzi armbandje bij aankoop van 3 van deze producten.
- 25% korting op de Kruidvat bodylotions en bodymilks.
- Krultang voor 4,99 en stijltang voor €7,99.




- Beenwarmers wit/paars/bruin in wol of acryl voor €1,49
-2 slipjes met kant aan de bovenkant voor €2,49
  - Blik met cream wafels voor €1,45




- Etos gezichtsverzorging voor dames alles 2+1 gratis
- Etos nagelverzorging alles 2e halve prijs
- Etos oogcosmetica 25% korting
- Wimp'rs en Fing'rs (nepnagels en nepwimpers) met 25% korting
- Syoss alle varianten 2+1 gratis
- Max Factor 25% korting

Ik hoop dat jullie dit een leuk idee voor een vast artikel vinden! 

xoxo!