Pagina's

maandag 27 september 2010

'Vergeten' foto's

Hii!

Ik had het idee om een post te maken over foto's die ik nog op mijn telefoon heb staan, maar waar ik nooit over heb geblogd. Ik vond het bijvoorbeeld toch niet nodig, of was het helemaal vergeten. Dus nu plaats ik ze allemaal maar in 1 post!



















Dit was een nail art design die ik voor de lol had gemaakt toen ik net een wheel binnen had gekregen.



































Dit was een setje met 2 gummen, een memoblokje en stickers die ik vond in zo'n 'altijd prijs' grijpmachine bij een sigaren/tijdschriften winkel. Het kostte maar 50 cent! Mijn moeder is goed met die grijpmachines dus die had hem even voor mij gepakt. xD Helaas zijn de stickers helemaal uitgedroogd. D:




















Ik zat met een klasgenootje achter mijn school van de zon te genieten, toen er ineens 2 ganzen heel dichtbij kwamen! Ik vond ze echt zo leuk! Echt een stelletje, haha. Zie ze wel eens vaker samen lopen of naast elkaar op het gras slapen. Ik vind het wel wat minder als ze gaan sissen. :p



















Dit was in het Graphic Design museum in Breda. Je moest met je projectgroepje van school erheen. Ons projectgroepje heet 'Studio 4' vandaar dit. Was leuk om te doen, je had allemaal foamblokjes met een magneet eraan, en die kon je dan in de vakjes plaatsen. Soort pixelen dus. :p

Dit was het wel! Ik hoop dat jullie het een leuke blogpost vonden. Het is weer eens wat anders! :3

xoxo!

1 opmerking:

AnouschAttack zei

Wat een slim idee deze post ;) ik heb ook vaak dat ik foto's vergeet:P of ineens weer tegenkom ;) hihi. Die nagels zijn echt leuk, en die boekjes echt cute ^^