Pagina's

dinsdag 21 september 2010

Primark en Kruidvat aankoopjes

Het is inmiddels al een week geleden dat ik samen met Felicia naar de Primark ben geweest. Hier foto's van mijn aankopen:


Een soort military jurkje met een open rug en knopen voorop. Hij kostte 11 euro. Helaas viel er thuis al meteen een knoop af, maar mijn moeder heeft ze allemaal wat vaster gemaakt. Klik hier voor een aanfoto van Felicia. Zij heeft hem namelijk ook n.n Hij was er ook nog in het wit en in het rood.


Een roze cardigan van (8 euro) en een grijs vestje (6 euro). Eindelijk een cardigan! Er zitten wel ontzettend veel knoopjes op haha. En er staat bovenaan aan de binnenkant 'Boyfriend Cardigan', maar ik zie mijn vriend er nog niet zo snel mee lopen hahaha. :'D

Ook zijn we even naar het Kruidvat geweest. Mijn aankopen daar:


De Essence nail fashion stickers! :D En een potje zwarte Stampy Polish van Essence. Heb hem al uitgeprobeerd op de Stampy Set, en hij werkt super! Heel goed gepigmenteerd.


Kleenex tissues in een watermeloen doosje. Echt cute! <3



xoxo!

2 opmerkingen:

Blacky zei

Lololol bij mij zijn er ook tienduizend knoopjes vanaf gevallen : 'D
En volgens mij ben ik er 1 kwijt ;______;~

denise zei

ah die vestjes zijn leuk!
mooie kleuren ook
liefs,
denise