Pagina's

dinsdag 2 november 2010

Aanbiedingen deze week! Week 44

Sorry, een dagje te laat! Ik doe nu op verzoek ook de Zeeman erbij.  Omdat Etos en Zeeman een nieuw krantje om de 2 weken hebben, en niet elke week een nieuwe, laat ik die weg als ze niks nieuws hebben.

- Nivea Haarverzorging: 4 voor €5,-
- Garnier Skin naturals gezichtsverzorging en -reiniging: 25% korting
- Kruidvat haarkleuring: 2 voor €6,99
- Kruidvat vaseline lipblikje: 2 voor €2,-
- Gliss Kur haarverzorging: 2+1 gratis
- Gevulde Therme beautycase: €13,95
- Kruidvat wenkbrauwstrips: probeerprijs €1,50 (normaal €3,49)

-Fantasie of structuur dames maillot: €2,49
- Holiday haarverf: €1,19


- Andrélon 4-pak shampoo: €6,50
- Voque deodorant 4-pak: €5,-
- Herbal Essences shampoo & conditioner: 2 voor €5,-
- Gilette duopak Satin Care scheergel: €5,-
- Max Factor Xperience Weightless foundation & Sheer Gloss balm: €2,- korting
- Gliss Kur serum: 2 voor €7,-


- Fleeceplaid: €2,99
- Dames maillot: €2,99
- Kabelvest: €8,99
- Micro panty: €1,99


Ik was gisteren nog naar het Alexandrium (Primark e.d.) geweest, en heb nog wat leuke dingetjes gekocht. Ik hoop dat ik foto's kan maken, want het licht is best wel slecht wegens het slechte weer. Dus vanmiddag misschien een post over mijn aankopen!

xoxo!