Pagina's

woensdag 3 november 2010

Primark & Alexandrium aankopen

Hi!

De meeste foto's zijn in de keuken gemaakt haha, vanwege het weinige licht op mijn kamer.
Mijn aankopen:

[Primark] Deze waren 11 euro. Wilde eigenlijk andere, maar die hadden ze niet meer, en deze lijken erop! Al moet ik zeggen dat ik het nog wel lastig vind om op die hak te lopen.

[Primark] 2 panty's, de linker was 3 euro en de rechter 3,50. Het onderbroekje was 2 euro. Vind hem zo schattig! Ook had ik nog een donkergrijze panty van  60 den gekocht (2 euro), maar die heb ik al aan gedaan.

[Primark] Tailleriem met een soort strikjesvorm. Hij kostte 3 euro.


[Kruidvat] Nagelstickertjes en French manicure sjablonen, allebei 1 euro per stuk. 


Okee heel boeiend, nagellak remover. Maar ik wilde jullie de nieuwe verpakking laten zien! Vind hem zo tof!

Ik was mijn oorwarmers kwijtgeraakt, en toen heeft mijn moeder deze voor me gekocht. Vind ze leuk! Wel leuker dan mijn vorige, maar ik baal alsnog dat ik ze kwijt ben geraakt. :P Ben heel zuinig op mijn spullen, haha.



xoxo!







2 opmerkingen:

Sibel zei

Superleuke spulletjes! ♥

blacky zei

Die hakken zijn nice! En dat onderbroekje<3