Pagina's

woensdag 29 december 2010

10 things you didn't know about me

Hii!

Gezien op het blog van Tare. 10 dingen die je misschien nog niet over mij weet! Sommige dingen zijn misschien al eens langs gekomen tijdens het bloggen en als je me langer volgt weet je ze dus al!

1. Ik ben een kwart Indonesisch. Dat is niet zo veel dus heel erg zie je het niet aan me. Ik heb alleen donkerbruin haar (wordt vaak voor zwart aan gezien, maar dat is dus niet zo x'3), donkerbruine (en grote) ogen, kleine voetjes en kleine handjes. :P

2. Ik moet altijd overal lijstjes van maken. Dit is dus heel leuk voor mij haha. Als ik leuke dingen zie op internet, dingen die ik bij de Action wil kopen, tijdens het studeren, dingen die ik meeneem naar mijn vriend, ik maak overal lijstjes van! Dat komt omdat ik altijd heel geordend te werk wil gaan. Best handig, toch?

3. Jaja, ik heb ook een scene periode gehad. Haha, wat was dat vreselijk. Een vriendin van mij zei dat het wel een begin voor haar was dat ze echt met leuke kleren en uiterlijk bezig was, en dat is voor mij ook zo geweest. Dus het heeft ook een voordeel gehad. Maar ik was wel heel erg wannabe! D: Ik heb nog wel wat foto *schaamschaam*:



Haha.

4. Sinds ik een jaar geleden erg veel last heb gehad van blaasontsteking, dwing ik mijzelf om elke dag 1,5 liter te drinken. Dat lukt natuurlijk niet altijd, maar ik probeer het zo vaak mogelijk te doen. Ook is het natuurlijk goed om veel te drinken (niet boven de 2 liter!), en voel ik me er beter door. Ik moet wel toegeven dat ik af en toe nog wel een blaasontsteking heb, haha.

5. Ik ben al 2 jaar forum moderator op een Sims forum, namelijk Simsplanet2. Ik speel al sinds mijn 12e de Sims (daarna Sims 2 en nu Sims 3) en heb dus al een lange tijd interesse er voor. Voordat ik moderator werd maakte ik al kleding (Custom Content) voor de Sims 2, en dat werd dan op de site gezet. Ik heb geen idee hoe ik dat voor de Sims 3 moet doen, dus ik doe het helaas niet meer. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin op het forum en het team is hartstikke gezellig! :3



6. Naast de Sims dus vind ik het heel leuk om af en toe eens lekker te gamen. Ik heb Grand Theft Auto 4 al 2 keer uitgespeeld en met Red Dead Redemption ben ik bezig. Ook vind ik Kingdom Hearts erg leuk. Om eerlijk te zijn ben ik al in juni begonnen met RDD, maar ik heb het spel al een aantal maanden niet meer aangeraakt. Dit komt omdat ik amper tijd heb in verband met school. Toch zou ik het echt binnenkort willen uitspelen!

7. Sinds toen ik klein was tot en met ongeveer mijn 14e had ik vaak last van bloedneuzen. Er zat een adertje te dicht op mijn huid, dus daardoor kwam het. Op mijn 14e had ik een slaapfeestje. Een vriendin en ik waren een beetje gek aan het doen, totdat die vriendin mij per ongeluk keihard op mijn neus sloeg haha. xD Ik had een ongelofelijke bloedneus, maar nu komt het: sindsdien heb ik amper bloedneuzen gehad! Toen vond ik het echt niet leuk natuurlijk, maar nu moet ik er wel een beetje om grinniken. :p En het is nog ergens goed voor geweest ook!

8. Eerder kon je op mijn blog lezen dat ik allergisch ben voor dieren met haar. Of eigenlijk, de ontlasting van de mijt die de huidschilfers eet van die dieren. xD Ook ik ben ik allergisch voor noten. Pinda's en amandelen mag ik wel gewoon eten, dat zijn namelijk geen noten. Toen dit geconstateerd werd (op mn 4e ofzo), werd er ook gezegd dat ik allergisch zou zijn voor kleurstof. Gelukkig ben ik daar overheen gegroeid!



9. Ik ben echt verslaafd aan shoppen! Waarschijnlijk zoals elk meisje, maar goed. Ik moet echt 1 keer per week naar de winkels (al is het gewoon naar de Kruidvat in mijn dorp). Ik hoef dan geeneens wat te kopen, alleen kijken is ook goed. n.n Dit is denk ik erger geworden doordat ik nu 1,5 jaar een studenten OV- chipkaart heb, waarmee ik gratis kan reizen. :P

10. Ik ben echt fel tegen circussen met dieren. Ik vind het niet kunnen dat dieren worden gebruikt voor vermaak. Ook vind ik het ontzettend ouderwets, middeleeuwse praktijken. Het is toch veel leuker om te kijken hoe mensen hun best doen en prachtige kunsten uitvoeren? Stiekem hou ik ook niet zo van dierentuinen.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen!

Ben vandaag met mijn vriend naar Amsterdam gegaan, morgen komen de foto's van mijn aankopen! Het was namelijk te donker toen ik thuis kwam om mooie foto's te maken. (:

xoxo!