Pagina's

dinsdag 28 december 2010

X-mas presents n.n


Hii!

Ik heb zondag kerst gevierd met mijn vriend en zijn familie. Wij vieren kerst thuis zonder cadeautjes en mijn vriend en ik hadden ook afgesproken niks voor elkaar te kopen omdat ik ook pas jarig ben geweest.
Maar ik ben best verwend door de ouders van mijn vriend. Echt superlief! Dit heb ik gehad:

Stripboek Claire. Dit las ik een paar jaar geleden erg veel, leuk om het nu weer een keer te lezen!

Haha, een blikje met snoepjes erin. Ook zit er een spiegeltje in, dus dat is wel handig. :3

Een tas, ik vind hem zo cool! 

Soort doosje waar je sieraden in kunt doen. Er zitten verschillende vakjes aan de binnenkant en een spiegel. Erg mooi!


Ook heb ik nog wat geld gehad en een waardebon die ik uit kan geven bij de Etos, WE, Blokker e.d.
Ben erg blij met mijn cadeautjes! Had niet verwacht dat ik zoveel zou krijgen. :3




xoxo!

1 opmerking:

Liesewiesje zei

Leuke kerstcadeaus! Dat sieradendoosje is erg mooi :-) Veel plezier met je cadeaus! :D Bedankt voor je commentaar/reactie op mijn blog trouwens, waardeer ik wel :D