Pagina's

maandag 3 januari 2011

Catrice Urban Baroque faux-tattoos

Hii!

Een tijdje geleden blogde ik over de nieuwe Limited Edition van Catrice, namelijk Urban Baroque. Ik wilde sowieso de temporary tattoos dus ik ging vandaag even bij de Trekpleister kijken of ze de collectie al hadden staan. En tot mijn verbazing stond ie er! Meestal zijn ze niet zo snel. :P

De nagellakjes waren niet zo roze als ik had verwacht dus die heb ik laten staan. Ook het poeder heb ik niet gekocht, want ik heb al een highligher, namelijk de Eyeko 3in1 créme.

Wat ik wel heb gekocht, zijn de tattoos. En ze zijn zo gaaf! Er zitten 2 velletjes met tekst in en 2 velletjes met armbandjes en vormpjes.

Op het 2e velletje staat 'A life less ordinary' en het 4e velletje staat 'Urban Rebel'

Ik vind ze erg leuk! Ga ze wel voor de zomer bewaren denk ik, of misschien stiekem toch eentje als ik er zin heb. :3

xoxo!