Pagina's

woensdag 19 januari 2011

Shopping haul 19-1-11

Hii!

Vandaag na mijn tentamen (ging wel goed!) ging ik, om mezelf te belonen voor dat harde leerwerk, lekker shoppen. Er was gelukkig nog best wel veel sale! Daar was ik namelijk bang voor, dat de sale weg zou zijn voordat ik er nog geeneens naar gekeken had :p

Dit zijn mijn aankopen:

Hij is net iets te groot (M, maar ik heb S) maar moest hem hebben! Ik wil alles hebben waar een strik op zit. x3  Hopelijk krimpt ie een beetje in de was. Hij kostte €12,95 bij de New Yorker.



Kniekousjes met kant en een strikje aan de bovenkant. €5,95 bij de Tally Weijl.

2 rokjes per stuk €5,- in de sale en een setje bodysplash voor €1,- in de sale. Bij de H&M!

Stickertjes voor €2,50 en een geisha pincetje voor €2,37. Het geisha pincetje was in de sale. Dit komt bij de Accesorize vandaan. 

Ook heb ik vandaag een pakketje van Ebay binnen gehad:

Een hulpje waarmee je makkelijker je nepwimpers kunt aanbrengen. :3

Ik wilde eigenlijk nog nepwimpers en andere make-upjes kopen bij de Etos, want ik heb een waardebon van de Etos. Maar bij de Etos waar ik was vandaag hadden ze maar weinig nepwimpers. Dus ik ga morgen even naar de Etos in mijn eigen dorp!

Ook ga ik vrijdag met mijn moeder naar de Action etc, dus er komen nog meer shopping hauls aan, haha.
Hopelijk vinden jullie het leuk om mijn aankopen te zien!

xoxo!

3 opmerkingen:

blacky zei

OHH ME SHIRTJE!! xDD JE hebt hem gevonden yay :D
MAar wilde zeggen; die kniekousen ahahmygawwd zo cuuuute! Wil ook hebben!! <3

Meliz zei

You bought pretty sweet stuff :) Like your tights :D

Liesewiesje zei

Leuke haul! Erg leuk topje van de New Yorker, strikjes zijn inderdaad geweldig :D Veel plezier met je nieuwe aankopen! :)