Pagina's

zaterdag 15 januari 2011

Tag: Wat zit er nu in..

Hi!

Ik zag deze tag op Kittehs Cupcakes en vond hem zo leuk, dat ik hem ook wilde doen. :3


Wat zit er nu in...
Je broekzakken: ik draag eigenlijk nooit broeken. Klinkt heel raar, maar ik draag dus liever jurkjes en rokjes! Ik heb wel zo'n tregging/jegging, maar daar zitten geen zakken in.

Je jaszakken: In mijn linker jaszak zitten mijn sleutels, en in mijn rechter jaszak zit een Hello Kitty portemoneetje met mijn OV-chipkaart en andere pasjes. Als ik de deur uit ga doe ik ook mijn telefoon in mijn rechter jaszak + zijn hoesje.

Je tas: Umm.. een make-up tasje met inhaler, vaseline voor je lippen, kammetje, pen, mini-deo en een mini-lenzenvloeistof. Ook zit er een Spits (krant) in. Moet ik nog aan mijn ouders geven! :P In het zijvakje zit een South Park portemonnee zonder geld, en met wat minder belangrijke pasjes, een tofu portemonnee zonder geld, tampons en een spiegeltje. Ik heb nooit los geld mee haha, alles staat op de bank!

De koektrommel: We hebben niet echt een koektrommel, behalve eentje van mijn pa, daar zit speculaas in, maar dat is van hem. We hebben wel koek in de kast liggen, maar daar neem ik nooit wat van, dus ik zou niet weten wat voor koek. Oja, we hebben wel een trommel voor koek voor school in zit, en daar zitten repen ontbijtkoek (voor mij) in, discobiscuit (broertje) en mueslirepen.

De snoeptrommel: Volgens mij Engelse drop. Ik neem ook bijna nooit snoep, haha, dus ik zou het niet echt weten.

De koelkast: Broodbeleg, boter, sausjes, melk en ander drinken, tiramisu (voor zondag, omnomnom *-*), shoarmavlees en verder zou ik het niet weten.

CD-speler: Ik luister al heel lang geen cd's meer. Maar volgens mij zit er nog een cd van Green Day in mijn CD-speler.

DVD-speler: Dat weet ik echt niet! We hebben er wel een, maar Niels en ik kijken elke zaterdag een film die ik heb gedownload, op mijn laptop. n.n'



Wat ligt er nu op...
Je bureau: 2 bakjes met troepjes, stapeltje games met daarbovenop mijn M3DS kaartje, etui, laptop, office cleaning doekjes, kleine potloodjes, bakje met sticker hartjes, snoertjes, Hello Kitty klein koffertje en verder nog wat random zooi.

De salontafel: Ik heb wel een klein tafeltje op mijn kamer (LACK tafeltje van Ikea, die 5 euro tafeltjes), dus die neem ik dan maar. Daarop staat een mandje met persoonlijke verzorgingsspullen, 2 bodylotions, een Hello Kitty ladekastje met belangrijke papieren etc, tissues in een watermeloenvormige doos, boek: The Secret voor jongeren, TokiDoki notitieboekje, sieradendoosje, het boek met alle antwoorden (Liefde), spaarpot (die niet open kan!), hartvormige kaarsjes en een cupcake tasje.

De vensterbank: Ik heb 2 vensterbanken. Op de ene staan waxinelichtjes houders, een MySims beeldje, een Pez dispenser van My Melody, een Maneki Neko, een katje die heen en weer beweegt op zonne-energie, 2 fotolijstjes met foto's van mijn vriend erin, een Hello Kitty geval waar badzeep in zit, mijn pruik die op dat Hello Kitty geval zit, een doosje waar een armbandje van Hello Kitty in heeft gezeten, en een knuffel van Hello Kitty.
Op de andere vensterbank staan 3 mini cactussen en 1 grotere cactus, kaarten die ik van mijn vriend heb gehad, 2 fotolijstjes met foto's van mijn vriend erin, nagellak remover, 3 mandjes met nagellak en nail art spullen, nepnagels, haarlak+deo+droogshampoo, 2 mandjes met haar spullen, 4 doosjes met deco den spullen, 1 mandje met make-up, Eyeko 3-1 cream en een blikje met oorwatjes.

Het bed: Een zwart met witte stippen dekbed, een wit laken, 2 kussen waar ik op slaap, groot Hello Kitty kussen, kussen bij mijn voeteneind, Popsicle knuffel (die mijn vriend op Pocky vind lijken :p) en nog wat knuffeltjes. Ik ga zo mijn bed opmaken, though. x3

Het nachtkastje: Mand met opladers, cd's, en mijn lichtblauwe NDS, een Vans doos met pilletjes (keeltabletten, valeriaan, anticonceptiepil etc), roze föhn en mini stijltang voor mijn pony.

Het aanrecht: een koffiezetapparaat en waterkoker in 1, en een bakje voor groente afval.

De wastafel: Meerdere soorten tandpasta, mijn Hello Kitty lenzendoosje, lenzenvloeistof, tandenborstel, bekertjes en Clearasil spul.



Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden! Neem hem over als je wilt. (:

xoxo!