Pagina's

woensdag 2 februari 2011

Film aanraders!

Hii!

Volgens mij heb ik dit nog nooit gedaan, maar het leek me een keer leuk om te doen! Ik kijk als het even kan, elk weekend een film samen met mijn vriend. Gezellig samen achter de laptop! :3

Meestal zijn het films die me niet echt heel erg bij blijven, héél soms zijn het hele slechte en dan zetten we ze af, maar af en toe kijken we films die me echt bij blijven en die ik echt heel erg leuk of ontroerend vond. 

En ik wil er een paar met jullie delen!

Hachiko: A Dog's Story
Hele zielige film, en waargebeurd! 

The Social Network
Moet je gezien hebben! Echt een toffe film, en je gaat zeker anders naar Facebook kijken.

Grown Ups
Ik dacht dat dit gewoon een willekeurige comedy zou zijn, met allemaal flauwe grappen, maar hij is echt heel leuk! Echt wel een paar keer dubbel gelegen van het lachen. 

xoxo!

1 opmerking:

Imke zei

Hachi is zo'n ontroerende film, zo mooi!!
Staat zeker in mijn top 3