Pagina's

donderdag 3 februari 2011

New top ~ ♥

Hii!

Vandaag ben ik met mijn klas naar het IFFR [International Film Festival Rotterdam] gegaan, en we hebben daar 2 films bekeken over martial arts. Om 5 uur, toen het afgelopen was, ben ik nog met 2 klasgenootjes Rotterdam in gegaan.

Felicia had het al een tijdje over de Berschka, dat daar erg leuke kleding te koop is. In Rotterdam zit er 1, dus ben even wezen kijken! Was wel benieuwd :3

Heb uiteindelijk een topje gekocht voor maar €5,99 in de sale:



Dat riempje hoort erbij. Erg goedkoop, een topje + riempje voor maar 6 euro! Ik denk wel dat hij te kort is om als jurkje te dragen, dus ik doe er waarschijnlijk een bodycon rokje onder.

En de Berschka is inderdaad echt een leuke winkel! Er moet er ook een in Utrecht komen, vind ik :3

xoxo!