Pagina's

vrijdag 13 mei 2011

Storing blogger

Hi!

Damn, net nu ik mijn blog een beetje had omgegooid, is er een een storing (?) geweest bij Blogger, en is alles weg wat ik vanaf woensdag heb gedaan.

Dat verklaart waarom mijn laatste post over Etsy weg is, en mijn layout en zo is ook weer zoals eerst.
Best wel balen..

Ik weet nu ook niet of ik nu zelf alles terug moet veranderen, of dat Blogger daarmee bezig is. Wat ook erg leuk is, is dat Twitter nu af en toe over capacity is, waardoor ik ook niet de Twitter pagina van Blogger kan bekijken.

Mja, ik wacht het even af, en als het morgenmiddag ofzo nog niet normaal is, dan verander ik het zelf wel weer. Even dit bericht zodat jullie weten wat er aan de hand is!

EDIT: Zo te zien is mijn Etsy post terug, alleen nog niet de pagina's die ik bovenaan had neergezet en de veranderingen in mijn layout. Hopelijk komt dat nog terug!

EDIT 2: Okee, die pagina's zijn dus niet terug. Ik add ze wel weer als ik zin heb haha. :P


xoxo!