Pagina's

zondag 12 juni 2011

Casual games~

Hi!

Af en toe vind ik het leuk om tussendoor een eenvoudig en laagdrempelig spelletje te spelen. Denk aan Diner Dash etc. Ik heb echt fases dat ik dat soort spelletjes leuk vind. Mijn favoriete genre daarin is vooral time management, het is zo lekker verslavend! Dit zijn mijn favorieten:

Hotel Dash: Suite Succes
Met hetzelfde personage uit Diner Dash. Je moet ervoor zorgen dat de gasten een kamer krijgen, je moet ze roomservice geven en hun vuile was opruimen. Je krijgt te maken met verschillende soorten klanten. 

Ik las net dat er ook al een Hotel Dash 2 is (Lost Luxuries) en die vind ik er ook tof uit zien:
Heb hem al gedownload ^^

Cooking Dash 1&2 (en ontdekte net een 3e deel :D )
Ook met hetzelfde personage uit Diner Dash. Met Cooking Dash serveer je niet, maar werk je zelf in de keuken. De klanten zitten aan de bar. Vind het echt een heel leuk spelletje, je moet met heel veel rekening houden!

Youda Survivor 2
Bij dit spel zit je op een eiland waar je moet weten te overleven. Door middel van de dieren en het land krijg je verschillende voedingsmiddelen waar je ook weer andere dingen mee kunt maken. Per level krijg je een opdracht welke levensmiddelen je moet verzamelen, en het gaat op tijd. Deel 1 heb ik nooit gespeeld, met deel 2 ben ik nu bezig n.n

Wedding Dash
Er bestaan 4 delen van Wedding Dash en ik heb ze ook alle vier gespeeld. Je moet er voor zorgen dat de gasten op een bruiloft het naar hun zin hebben. Dat doe je vooral door middel van de hapjes te geven waar de gasten om vragen. Een van mijn favoriete casual games!

Wil je ook deze games spelen? Je kunt ze vaak vinden op *kuch*http://thepiratebay.org/*kuch*. En anders vind je ze wel met Google! 
Benieuwd naar nog meer casual games? Hier vind je informatie over bijna alle casual games.

Spelen jullie wel eens van dit soort spelletjes?

xoxo!

2 opmerkingen:

Chobi zei

Ik speel ook graag die Time management games =3. Ik heb die Hotel Dash nog niet uitgeprobeerd XD. Laat ik dat binnenkort ook doen ;D. Jane's Hotel en Sally spa en Sally salon zijn ook zoals die Dash games ^^. Weet niet of je die kent =3.

Lemony zei

@ Chobi,
Ja die ken ik ^^ Sally Salon en Jane's Hotel heb ik op de NDS gespeeld :)