Pagina's

donderdag 9 juni 2011

Mini haul~

Hi!

Gisterochtend ben ik boodschappen gaan doen met mijn moeder, want dat vind ik af en toe gewoon gezellig. ^^ En ik wilde bij de Kruidvat de nieuwe Limited Edition lijn van Essence, genaamd 'Meet_me@Holographics' bekijken.

Uiteindelijk niks van die lijn gekocht, maar wel deze 2 make-upjes:

- Glitter topcoat. Zag hem al op verschillende blogs, maar dacht dat hij alleen in Duitsland te koop was. Totdat ik hem ineens zag staan. :3
- Concealer, was in de opruiming. 

Ik kreeg toen ik afrekende deze sample:
(Klik op de foto om te vergroten)
Van de nieuwe gezichtsverzorgingslijn van Essence. Ben er erg benieuwd naar! 

Bij de Etos heb ik nog even 2 reisflesjes gehaald:
Ik vind het erg fijn om als ik bij mijn vriend slaap mijn eigen shampoo bij me te hebben. En om nou zo'n hele fles mee te nemen... Daarvoor zijn deze kleine flesje ideaal, en ze hebben een handige klik-dop. 

En last but not least:

Zijn helaas allang op ;-;

xoxo!

1 opmerking:

anouschkaattack zei

jammie aardbeien!!! daar mag je me s'nachts wakker voor maken. Jammer dat ze al op zijn :P