Pagina's

woensdag 6 juli 2011

Random post~~

Hi!

Ik heb al een tijdje niet gepost, daarom maak ik even een post met random dingetjes van de afgelopen week. Op dit moment ben ik vooral druk met werken. Ik werk bij het Kruidvat en omdat het nu vakantie is werk ik wat vaker. En afgelopen weekend ben ik dus een weekend weggeweest met mijn vriend, wat erg leuk was! Helaas heb ik daar niet heel veel foto's van..

Mja hier wat weekend weg + random foto's! :3

Weekend weg 
Bijna alles ingepakt haha! Tas zat zo vol dat ik de rits heb stukgemaakt ;-; En we gingen maar een weekend weg :'D

Lekker buiten gourmetten! De zon scheen heerlijk gelukkig.

Vriendlief bezig met de gourmetplaat. :3 Pethoofd~

Onze nomss. 

Meh, dat waren alweer de foto's van ons weekend weg. xD Volgende keer meer maken..

Aankopen 

Dit is echt de tofste budget aankoop die ik ooit heb gedaan. Deze 2 make-upjes van Gosh (nagellak + foundation) waren samen 1 euro. o.o Tijdens mijn werk merkte ik dat sommige Gosh make-upjes waren afgeprijst tot 1 euro en daarbij is Gosh ook nog eens 1+1 gratis. Ben er zo blij mee!
- Nagellak: 542 Chocaholic
- Foundation: 22 Natural

Heb dit boek tweedehands via bol.com gekocht. Ben de laatste tijd veel bezig met zelfontplooiing en had veel dingen over dit boek gelezen. Heb er al even in gekeken en het is erg leuk geschreven! Ben heel erg benieuwd.



\
Nieuwe schoolagenda :) Eigenlijk is dit geen aankoop want ik heb hem van mijn mama gehad :3 Maar wilde hem toch even laten zien. 

xoxo!