Pagina's

vrijdag 8 juli 2011

Den Bosch aankopen!

Hi!

Vandaag had ik een (mini) meeting met wat meiden van Shebooya. We gingen winkelen in Den Bosch! Was daar nog nooit geweest maar ik vind het een erg mooie stad.

Heel veel heb ik niet gekocht, wat kleine dingetjes:


Deze fruitsnoepjes at ik altijd als kind, ze zijn zo lekker! Heb ze voor €3,30 gekocht bij de V&D.

Kon deze stickertjes weer niet laten liggen bij de Accessorize. :3 Ze waren €1,25 in de sale. 

Maskertje voor maar €0,75! Gekocht bij de Kruidvat. 

Leuk topje voor onder truitjes waar je je BH aan de zijkanten ziet. Hij was €3,- bij de H&M. 


Toen ik thuis kwam lagen er 2 pakketjes van Ebay op me te wachten:

Eindelijk deze nagelstickertjes! De verkoper had ze opnieuw opgestuurd want de eerste keer waren ze niet binnen gekomen..

Ook heb ik een truitje voor mijn cosplay binnen gekregen, die kun je in deze post zien. Vond het een beetje onzin om daar een foto van te maken aangezien het gewoon een vierkant zwart topje is. :P

xoxo!