Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

Last Buys~

Hi!

Ik kwam erachter dat ik nog geeneens mijn grote aankoop van vorige maand heb laten zien. :0 Namelijk deze tv:

Wilde al een tijdje een tv, en dit is nog een koopje ook, want het is een LED-tv, en dat is milieuvriendelijker. En meestal ook duurder dan LCD-tv's. Ben er heel blij mee! De kabel moet alleen nog doorgetrokken worden naar mijn kamer en ik ga denk ik nog een digitale ontvanger kopen voor beter beeld. :)
 ♥

En dit zijn mijn kleine aankoopjes van de laatste tijd:

Dit zijn bottom lashes, nepwimpers die aan de onderkant van je oog zitten. Oftewel je onderwimpers. ;D Wilde deze al een tijdje! :3
Ze waren $7,28. Link

Dotting pens voor nail art, ik had ze nog altijd niet. Ik zat gisteren wat nail art tutorials te kijken waarbij ze deze gebruikten en besloot ze toch te kopen.
$1,71 Link



Ik was aan het zoeken voor glitter nagellak op Ebay en vond deze nagellakjes. Heb heel lang zitten twijfelen, maar heb uiteindelijk voor nummer 57 gekozen. Er zitten kleine sterretjes in, zo cute! De kleur helemaal bovenaan links wil ik ook nog wel een keer halen.
$1,99 Link


Een 1 meter lang roze lint. Om strikjes mee te maken!
Gekocht bij de plaatselijke hobbywinkel.


[Slechte foto] Zwarte oogschaduw, mijn oude was verbrokkeld. D:
€1,99 Dio Drogist.

xoxo!