Pagina's

maandag 8 augustus 2011

Favoriete tv-shows op dit moment

Hi!

Mijn ouders zijn inmiddels weer thuis, maar toen ze de afgelopen 2 weken op vakantie waren heb ik een hoop tv gekeken. Normaal kijk ik niet zo vaak tv. :P Ik ben vooral dol op de nieuwe zender 'TLC', die komt na Animal Planet om 18.00. Het is een echte vrouwenzender, met hele leuke programma's. Klik hier voor de site van TLC.

Dit zijn op dit moment mijn favoriete programma's:

DC Cupcakes
Dit programma gaat over 2 zussen die een cupcakewinkel hebben geopend, DC Cupcakes. Je ziet hoe het er aan toe gaat in de winkel (hectisch!) en wat voor opdrachten de winkel krijgt. De zussen maken soms de meest gigantische cupcake kunstwerken, zoals een aap of een grote BH.
DC Cupcakes is elke werkdag om 18.00 te zien op TLC.


Snog, Marry, Avoid?
Ook dit is een programma wat je kunt zien op TLC. Ik keek dit programma eerst op YouTube, dus ik ben erg blij dat ze het nu ook op TLC uitzenden. Snog, Marry, Avoid is geen make-over, maar een make-under show. Meisjes (en jongens) met veel te veel make-up worden omgetoverd tot een natural beauty. 
Snog, Marry, Avoid is elke werkdag te zien om 19.30 op TLC.


Tosh.0
Tosh.0 is een show op Comedy Central met Daniel Tosh als host. In de show worden er verschillende YouTube videos laten zien en Daniel Tosh maakt er dan grappige opmerkingen bij. Ook is er een gedeelte dat heet 'Web Redemption' waarbij Daniel Tosh een YouTube video na gaat doen met de desbetreffende persoon uit die video. Zoals bijvoorbeeld 'Bed Intruder'. (Van hide yo kids, hide yo wife :p) Ook interviewt hij de persoon. Erg grappige show, en leuk om soms de verhalen achter de bekende YouTube videos te zien.
Tosh.0 is elke dag (behalve zondag) te zien om 21.20 op Comedy Central.


Teen mom, 16 and pregnant en Family Guy blijven ook nog steeds mijn favoriete tv-series!

xoxo!

2 opmerkingen:

wj zei

TLC lijkt mij ook erg leuk, het is er nog niet van gekomen om te kijken. donderdag wil ik in ieder geval kijken want dan zou het onderwerp 'fashion' zijn. ik ben benieuwd!

Jet♥ zei

oehh die over cupcakes wil ik wel zien goeie tips!