Pagina's

zondag 11 september 2011

Amerikaans snoep #1

Hi!

Ik denk dat ik hier een vaste rubriek van ga maken, want ik vind het de laatse tijd tof om Amerikaans snoep uit te proberen. Op de Steenweg in Utrecht zit een winkeltje die Amerikaanse (en ook Engelse) voedingsmiddelen verkoopt, erg leuk om daar af en toe rond te kijken.

Jullie konden al een keer lezen op mijn blog dat ik Wonka Nerds had gekocht. (Wel bij de America Today) Dit keer heb ik dit gekocht:


Wonka Nerds Rope - Dit zijn gewoon de Nerds snoepjes waar ik al eerder over geblogt had, maar dan 1 lang geval. o.o Weet niet echt hoe ik het moet uitleggen haha. Vind gewone Nerds snoepjes wel lekkerder.




Wonka Fruit Runts - Stiekem ken ik deze snoepjes al, want ik at ze altijd op vakantie in Frankrijk, daar kon je ze uit een automaat halen. Heb laatst pas ontdekt dat ze ook onder deze naam worden verkocht. Het zijn gewoon simpele harde fruitsnoepjes, erg lekker!

xoxo!