Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Blog Sale [beauty]

Hi!

Ik heb wat verzorgingsproducten waar ik niks mee doe en misschien is iemand anders er wel geïnteresseerd in!
Alle producten zijn nieuw en dus nooit gebruikt. De reden waarom ik het product weg doe staat bij het product zelf.  Dit is mijn eerste blogsale dus als ik iets kan verbeteren hoor ik het graag!


Paar notes:
- De verzendkosten verschillen per gewicht. Ik stuur alles via de brievenbus post.
- Ik verzend alleen binnen Nederland.
- Geïnteresseerd in iets? Laat dan even een berichtje achter met je e-mailadres. Om spam te voorkomen kun je je e-mailadres het beste op deze manier typen: naam[at]hotmail[dot]com ;3 Ik neem dan contact met je op.


(Klik op de foto's voor een betere kwaliteit, snap niet waarom Blogger de kwaliteit ineens zo verpest.)

L'Oréal Nutribronze gezichtscrème [getinte huid]
Prijs: €5,-
Waarom weg?: Te donker voor mijn huidskleur.


DA Foundation 30 ml [Medium]
Prijs: €2,-
Waarom weg?: Te donker voor mijn huidskleur. 


4 Etude House BB Crème samples 
Prijs: €2,-
Waarom weg?: Tot mijn verbazing toch iets te donker voor mijn huidskleur. \


Lee Stafford hair clay
Prijs: €6,50
Waarom weg?: Ik gebruik geen gel of klei achtige dingen voor mijn haar. :)

Ik hoop dat er iets voor jullie bij zit! Misschien voeg ik binnenkort meer spulletjes toe, ook andere dingen dan verzorgingsproducten. 

xoxo!