Pagina's

donderdag 8 september 2011

Ervaring Aziatische Beauty Gadgets

Hi!

De meesten kennen ze wel, de beauty gadgets uit Azië. Spulletjes om het make-uppen iets makkelijker voor je te maken. Ik heb 3 van die gadgets gekocht (sommige al een tijdje geleden) en uitgetest. Dit zijn mijn ervaringen.


Wat is het?: Aan de achterkant van dit strikje zit een soort van klittenband. Als je je make-up wilt doen kun je met dit strikje je pony naar achter houden. 
Ervaring: Je hebt hier ook gewone vierkante varianten op en ik denk dat ie beter werken. Dit is namelijk maar een klein oppervlak dus hij beslaat niet mijn hele pony. Mijn haar is ook niet heel erg dik, maar toch pakt hij mijn pony niet echt goed. Toch gebruik ik hem wel, na wat passen en meten heb ik meestal mijn pony wel uit mijn gezicht. 


Wat is het?: Een tool om makkelijker je mascara op te doen. Als je dat middelste gedeelte op je wimper zet en mascara op doet dan knoei je niet op je gezicht en je wimpers gaan er meer van krullen. 
Ervaring: Ik vind dit maar een onhandig ding. Ik doe net zo lief gewoon even snel mijn mascara op zonder zo'n ding erbij te hebben. Als ik dan knoei pak ik gewoon een wattenstaafje. Heb ook niet echt het idee dat mijn wimpers er van gaan krullen. Daar heb ik ook gewoon een wimperkruller voor. 

Wat is het?: Een klemmetje waar je je nepwimper tussen kunt doen. Het klemmetje geeft dan de juiste vorm  en het is dus makkelijker om op je oog te doen. Dat dingetje rechts is een houder voor je nepwimpers. Vanuit daar kun je de nepwimper oppakken met het klemmetje.
Ervaring: Ook deze gadget gebruik ik nooit. Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kreeg de wimper niet goed in het klemmetje. Ik vond het veel te veel gedoe, en inmiddels ben ik al handig geworden met nepwimpers gewoon met mijn vingers aan te brengen.


Zoals je leest ben ik niet zo super positief over de gadgets. Dit kan natuurlijk voor jou heel anders zijn, dit is gewoon mijn ervaring. Er wordt veel beloofd bij deze gadgets, maar of ze nou echt dingen makkelijker maken?

xoxo!

1 opmerking:

Vera zei

Ach jah, zonder gaat prima toch (: