Pagina's

donderdag 10 november 2011

Lovely food!~~

Hi!

Omdat ik het erg leuk vind om naar plaatjes van mooi eten te kijken. En er een beetje hongerig van te worden. :p

Ik weet niet precies wat het is, maar het ziet er in ieder geval erg lekker uit! 

Macarons <3 Heb ze eigenlijk nog nooit gegeten haha. Ze zien er zo leuk uit~!

Wafels <3 Lekker met fruit en veel slagroom!

Ik wil echt nog een keer cupcakes maken met boter crème. Dat lijkt me zo lekker!

Warme choco! Heb ik nu ook wel zin in met dit koude weer.. Zit met een deken achter mijn laptop. >.<

Ik wil echt een keer cake pops maken. Het blijkt wel erg lastig te zijn..

Weet niet precies wat dit is, maar het doet me denken aan tiramisu. En aan tiramisu ben ik verslaafd. 

Echt cute! Bij de Xenos verkopen ze hartvormige cupcakevormpjes. :3

Dit ziet er echt zooo lekker uit hahaha.

Ik hoop niet dat ik jullie al te hongerig heb gemaakt, ik ben het in ieder geval wel. :'D

xoxo!