Pagina's

zondag 13 november 2011

New in! ♥

Hi!

Ik heb weer wat nieuwe spulletjes, van Ebay en iets van mijn mama gehad!


Op Ebay stond dat ik deze pas na 20 dagen zou krijgen (1 november besteld) maar heb hem nu al! Hij zit op zich wel goed, alleen een beetje hoog aan de onderkant :p. Heb nou eenmaal geen korte benen. :')


Deze ook vrij snel binnen gehad, had ze 1 dag eerder dan de legging besteld en kreeg ze ook gisteren binnen. Ik vind ze zo schattig! Had ze eigenlijk groter verwacht, maar ze zijn echt klein wat heel cute is. 


Mijn mama had nog dit scrapbook setje van Hello Kitty voor me meegenomen bij de Action. Zitten leuke dingen in! Volgens haar waren er 3 verschillende setjes. Het setje kost volgens mij iets van 80 of 90 cent.

xoxo!

2 opmerkingen:

AnouschAttack zei

Wat leuk allemaal! Heb je een aanfoto van de legging?

Lemony zei

Nee heb ik helaas niet! Wil hem op zich wel maken hoor, weet alleen niet of ik er tijd voor heb vanwege school. :)