Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Fijne jaarwisseling!

Hi!

Vandaag is het alweer oudjaarsdag, de tijd gaat echt snel! Ik heb voor dit jaar geen goede voornemens, maar het lijkt me wel leuk om naar die van vorig jaar te kijken. :)


Meer letten op wat ik eet, dus niet de hele dag door snoepen, en anders een verantwoord tussendoortje. Ik was hier al mee begonnen maar met de kerstdagen is het er bij ingeschoten en heb ik het verslonst. 
Haha ik heb dit een tijdje volgehouden maar op dit moment eet ik gewoon alles wat ik wil. :') Ik ben niet aangekomen dus ik vind het prima. 


Bij mijn vriendje blijven! 
Gelukt! Haha, in februari zijn we alweer 3 jaar samen. :)


Me meer verdiepen in het gyaru zijn, en daarbij wil ik dus meer make-up technieken en kapsels die daarbij horen kunnen uitvoeren.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo meer met gyaru bezig. Ik vind het nog steeds leuk om foto's van gyaru's te bekijk en zo, maar mezelf zo opmaken e.d doe ik niet meer. Ik ben nog een beetje aan het uitvinden wat mijn stijl nu is. 


Shoppen!! :D Grapje. Misschien meer op mijn geld letten?
Haha ik heb behoorlijk wat geshopt. Ik heb een bepaald bedrag waar ik niet onder wil op mijn rekening, en ik blijf daar altijd gewoon boven. Dus ik heb nooit te weinig geld. :)





Ik wil iedereen die mijn blog leest een fijne jaarwisseling wensen! Dat 2012 een goed jaar mag worden. :)

xoxo!