Pagina's

donderdag 5 januari 2012

Latest Gets~

Hi!

Vandaag ben ik met 2 vriendinnen naar de nieuwe Primark in Zaandam geweest! Het is echt een super mooie Primark, maar het assortiment viel me vandaag wat tegen. Heb helaas dus niet zoveel gekocht. Wel heb ik nog een verjaardagscadeautje gehad van een van mijn vriendinnen, en wat van Ebay.

In Zaandam krijg je spulletjes dus blijkbaar  in een papieren tasje. Bij mij ging dit nog goed, ik had niet zoveel gekocht, maar bij een van mijn vriendinnen scheurde het hele handvat eraf. (Zij had een grotere tas). Niet echt handig dus!


Okee, dit topje komt echt niet goed uit op de foto. Maar het is een loshangende top, met een open rug. Leuk met een tanktop eronder! Hij kostte 6 euro. 

Sokken (€3,-) en elastiekjes (€1,50). Interessant haha!

Ik had ook nog wat ondergoed gekocht, maar post dat liever niet haha. :')




Dit heb ik nog van een van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag gehad. Cupcake kaarsjes en van die bonen waar een plantje uit komt. Erg leuk! :3 Ik plant ze pas in de lente, want de boon die ik laatst had geplant, kwam niet op. 

En toen ik thuis kwam waren deze stickertjes van Ebay binnen gekomen:

(klik voor vergroting)

xoxo!