Pagina's

dinsdag 28 februari 2012

Mountain Dew~

Hi!

Ik drink eigenlijk nooit frisdrank, af en toe Coca-Cola zero. Maar als ik in de gelegenheid ben om aan Mountain Dew te komen dan neem ik altijd wel een blikje mee! Ik weet niet of jullie Mountain Dew kennen, maar het is echt een super lekkere frisdrank uit Amerika. In Nederland helaas niet op heel veel plekken en te koop, en als je het dan vindt, dan zit het een blikje. Grote flessen of flesjes zoals in Amerika heb ik in Nederland nooit gezien:



Mountain Dew heeft een soort lime-achtige smaak, maar ik vind het zeker geen 7-up. Het is wat zachter , je moet het zeker eens proberen als je dat nog niet hebt gedaan!
Deze soorten zijn over het algemeen in Nederland te koop:





Ik heb even een lijstje gemaakt met waar je Mountain Dew kan vinden (niet online). Als iemand nog meer verkooppunten weet, comment dan even! :)




Hier haal ik ze meestal. Ik vind echt dat ze in alle supermarkten Mountain Dew moeten verkopen! Het is echt zo lekker haha.

xoxo!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mointain Dew ftw!

Anoniem zei

Candyonline.nl