Pagina's

zondag 26 februari 2012

Tag: 11 things

Hi!

Een tijdje geleden heb ik een tag gekregen van AnouschAttack: 11 things. Ik vind het wel leuk om hem even in te vullen, met de vragen die voor mij zijn opgesteld. Heb alleen geen zin om andere mensen te taggen hehehe. :')

1. Waar ben je trots op?
Ik ben trots op het feit dat ik en mijn vriend alweer 3 jaar samen zijn! Hopelijk duurt het alleen nog maar langer :) Ook ben ik er trots op dat ik mijn propedeuse meteen in jaar 1 heb gehaald en dat ik alleen maar zevens en achten haal. ^^

2. Als je 1 item van je kleding mocht houden en de rest weg moest doen, welke zou dat dan zijn?
Pff 1 item.. o.o Ik denk mijn trui met een strik op de achterkant, die vind ik leuk staan en ik heb hem ook vaak aan!


3. Wat is je grootste ergenis?
Aan mensen die je niet mogen terwijl ze nog nooit tegen je gepraat hebben. En mensen die achterbaks, die aardig tegen je doen maar achter je rug om over je praten. Ook haat ik het als ik iets 100x moet zeggen. :') En nog wel meer hahaha.

4. Wat vind je het leukste onderwerp om over te bloggen?
Het leukste vind ik om mijn aankopen te laten zien! Dat vind ik namelijk ook altijd leuk om op andere blogs te bekijken. Ook vind ik het leuk om over mijn baksels te bloggen. 

5. Primark of H&M?
Best wel lastig haha, vind het allebei leuke winkels. Maar als ik moet kiezen dan kies ik de Primark omdat als ik daar kom altijd wel wat koop. En in de Primark blijf ik altijd lang hangen. Plus, het is goedkoper (ja ja) dan de H&M!


6. Wat is je favoriete serie?
Heb er meerdere. The Big Bang Theory vind ik echt leuk, heb alle afleveringen gezien! Lig daar altijd echt dubbel om. Verder vind ik het leuk om 16&Pregnant te kijken en Teen Mom. Op dit moment kijk ik ook een anime, One Piece. :)

7. Van welke band/zanger/zangeres/groep was je vroeger helemaal fan?
Vroeger was ik helemaal fan van de groep Busted, die in Nederland Bust heet. Je kent ze misschien wel van het liedje Year 3000. Ik was echt helemaal gek van ze, ik had alle CD's. Ze zijn inmiddels al heel lang uit elkaar. 

8. Heb je een tatoeage?
Nee, heb ik niet. Ik heb periodes dat ik er graag een wil, maar ik weet het niet zeker. Dus of ik ooit een tatoeage neem weet ik niet!

9. Wie is jou stijlicoon?
Ik heb niet echt een stijlicoon.. Ik koop en doe gewoon aan wat ik leuk vind. Ik vind wel vaak inspiratie op Tumblr. 

10. Welke film heb je voor het laatst gezien?
Umm.. even denken. Normaal kijk ik elke week een film met mijn vriend, maar de laatste tijd gaan we in plaats daarvan Zelda spelen of One Piece kijken.. Kan er echt niet op komen welke film ik als laatst heb gezien.

11. Welke persoon is belangrijk voor jou?
Mijn lieve vriendje natuurlijk. <3



xoxo!