Pagina's

dinsdag 13 maart 2012

Essence: Nail Art Nail Colour ³

Hi!

Zoals jullie misschien wel weten, is het assortiment van Essence sinds februari weer verandert. Er zijn wat dingen uit gegaan, maar er zit ook weer een hoop bij. Deze nagellakjes vielen me meteen op:


De 3 in 1 nagellakjes. Essence noemt deze nagellakjes 3 in 1, omdat je de 2 kleuren die erbij zitten ook nog over elkaar kunt doen. 

Nu heb ik degene rechtsboven gekocht (bruin en zwart), maar zag ik het eigenlijk niet zo zitten om die nagellakjes over elkaar heen te doen.. Wordt dat wel mooi, en niet te dik? Heb ze wel los opgedaan en toen waren ze heel mooi, komt nog een artikel over!

Maar hebben jullie 1 van deze nagellakjes? Laat me even weten wat jullie er van vinden.. Ik vind het namelijk maar een raar iets om die nagellakjes over elkaar heen te doen, het effect lijkt me niet zo mooi.

xoxo!

1 opmerking:

AnouschAttack zei

Met dezelfe vraag zit ik ook. Sommige kleuren lijken mij niet logisch om over elkaar heen te doen ;)