Pagina's

donderdag 15 maart 2012

Essence Nail Art Nail Colour ³ : 06 Ticket to the Show

Hi!

Een paar dagen postte ik dit artikel over de dubbele nagellakjes van Essence. Ik heb er ook een gekocht, namelijk 06 Ticket to the Show. Hij bestaat uit een goud lakje met gouden glitters en een zwart lakje met gekleurde glitters.




Ik heb geprobeerd de kleuren zo goed mogelijk op de foto te krijgen. Leuk, foto's maken als het al donker buiten is. :') Ik vind zelf het gouden lakje het mooist. Het zwarte lakje heeft ook wel wat, maar de glitters zie je alleen in het licht. Dus het lijkt vaak alsof je gewoon zwarte nagellak op hebt. Het is ook wel een beetje onhandig lakken, het is natuurlijk anders dan een gewoon potje.

Toch wil ik nog wel graag andere lakjes uit deze serie! Ik moet alleen op dit moment even wat minderen met mijn uitgaves omdat ik dus een laptop wil kopen haha. 

xoxo!