Pagina's

zaterdag 17 maart 2012

Monki Store in Utrecht~

Hi!

Zoals sommige van jullie wel weten is er gisteren een Monki store geopend in Utrecht. Hij bevindt zich aan de Steenweg, naast de H&M.

Monki heeft al winkels in Amsterdam en Rotterdam, en hoewel ik altijd erg benieuwd naar Monki ben, is het er nooit van gekomen om er heen te gaan. Nu er een in Utrecht zit is het wat makkelijker voor me, omdat ik vaak in Utrecht kom.


Helaas had ik het te druk om er gisteren heen te gaan, dus ik ga maandag denk ik even een kijkje nemen. Ik ben heel erg benieuwd! Ik las dat Monki het kleine zusje van H&M was, maar dan met kleding in de meer Scandinavische stijl. 

Is iemand gisteren al naar de opening geweest van Monki? Ik heb er namelijk weinig van gehoord, ik weet alleen dat hij gisteren opende..

xoxo!

2 opmerkingen:

Claudia zei

Ik ken dat merk echt niet, alleen op 1 of 2 beautyblogs langs zien komen. Volgende keer maar op letten! (en straks even op de site kijken)

Malou zei

Jaa, leuk!