Pagina's

vrijdag 13 april 2012

Amazing Oriental aankoopjes!

Hi!

Sorry, deze post stond eigenlijk voor gisteren gepland. Maar toen ik gisteravond nog even tv aan het kijken was kreeg ik ineens hevige buikpijn wat helemaal naar mijn rug ging. >.< Huisartsenpost gebeld, en die zeiden dat ik paracetemol moest nemen en over een uur terug moest bellen als het nog niet ging.. Thankgod ging de pijn weg!
Ik vond het wel echt super eng >.< Mja, hopelijk komt het niet terug!

Gistermiddag had ik zin om na school even naar de Amazing Oriental te gaan. Daar heb ik dit gekocht:

Dit moet dus Bubble Tea zijn! Ik zie Bubble Tea vaker op blogs, maar ik zou niet weten waar je het in Utrecht en omstreken ergens zou kunnen drinken. Na wat gegoogle kwam ik erachter dat ze het ook gewoon bij de toko verkopen. Ben benieuwd, weet niet zeker of ik het lekker ga vinden hahaha. Ik laat het nog wel weten!

- Mix om gebakken banaan (pisang goreng) mee te maken.
- Zakje gebakken banaan. 

Noodles! In kip en rundvlees smaak. 

xoxo!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

In Utrecht zit er een bubble tea plaats! Vlak bij het station... (Okay, hier komt mijn verschrikkelijke route uitleg... lol!) Als je met je rug naar de Slegte staat... loop je naar rechts... dan moet je de straat in waar ook de swirl zit en een best wel bekende patatzaak! Die loop je in en dan kom je op een kruispunt, dan links en weer rechts.. en dan loop je erlangs!

LOL ik wou dat ik het beter uit kon leggen! Maar het is echt superdichtbij het station ^^

Lemony zei

Ooh thanks! Ik ben wel bekend in Utrecht, dus ik denk dat ik het wel ga vinden. :)