Pagina's

zondag 15 april 2012

1 + 1 gratis op make-up bij de Kruidvat!

Hi!

Ook ik heb gebruik gemaakt van de 1 + 1 gratis actie van de Kruidvat afgelopen vrijdag en zaterdag. De nieuwe trend editie van Essence, Fruity, lag ook in de schappen, en daar was ik ook wel benieuwd naar.

Ik heb uiteindelijk dit gehaald + swatches:

- Essence Fruity scented top coat (ruikt echt lekker op je nagels! In het potje niet zo haha.)
- Essence Fruity: Very Kiwi
- Essence Colour & Go: 94 Gold Fever
- Essence Season of Extremes: 05 Team Nude. 

Het Fruity lakje en de topcoat heb ik van mijn mama gehad! :3


Essence Fruity: Very Kiwi



Essence Colour & Go: 94 Gold Fever [Blanke + zwarte nagel]



Essence Season of Extremes: 05 Team Nude. [Link, rechts, allebei]

Ik heb dus weer erg leuke lakjes aan mijn collectie toegevoegd! :) 

xoxo!

1 opmerking:

Claudia zei

ah nee, ik had nou juist de scented top coat niet gekocht omdat hij niet zo lekker rook uit het flesje (waarschijnlijk dachten meer mensen er zo over want er stonden nog een heleboel, terwijl de nagellakjes allemaal weg waren). toch even halen als ik hem tegenkom dan, denk ik!