Pagina's

zondag 8 april 2012

Cupcakes + eerste keer botercrème~

Hi!

Fijne paasdagen iedereen!

Afgelopen woensdag (4 april) was mijn mama jarig, dus ik had weer een gelegenheid om cupcakes te bakken! Ik wilde ook proberen om botercrème te maken, want dat had ik nog nooit eerder zelf gemaakt. En ik moet zeggen dat het aardig goed gelukt is! Ik denk dat ik er de volgende keer wat aroma bij doe, bijvoorbeeld een vanille - of aardbeiensmaakje. Want nu was het alleen boter + suiker + kleurstof. Niet dat dat niet lekker was. :')

De foto's:








Mijn mama had ook een appeltaart gebakken haha. Volgens mij vielen de cupcakes wel in de smaak! Ik vond ze in ieder geval erg lekker. :) Ben blij dat de botercrème goed gelukt is!

xoxo!

2 opmerkingen:

Sann zei

Aww wat leuk :D vind vooral die met marshmellows cute <3

Sann zei

I gave you the Liebster blog award! :3 Check out my post!